Auto*Mat a Zelení prosazují drastický úbytek parkování

 V první větě je třeba říct, že otázku pokládají opoziční kolegové od Zelených, kteří plánovitě spolu se spolkem Auto*Mat prosazují cykloobousměrky v Karlíně hlava nehlava. A je třeba předeslat, že o dopravních opatření v Karlíně rozhoduje orgán státní správy, do jehož činnosti nemá samospráva, tedy zvolení zastupitelé či radní co mluvit. Já to také ze zásady dodržuji.

Zajímavé také je, že první tři opatření z let 2016, 2017 a 2018, tedy z doby, kdy měli na radnici  právě Zelení (bohužel!) nezanedbatelný vliv, soud je na návrh aktivistů zrušil. Totéž se stalo i s opatřeními vydanými v letech následujících.

A další velkou zajímavostí je, že spolu s Auto*Matem je navrhovatelem na zrušení opatření, která omezují cykloobousměrky pouze ve dvou třech ulicích a zachovávají parkování pro rezidenty, spolupředseda místních Zelených pan Hnyk.

A co vlastně Auto*Mat se Zelenými chtějí od orgánu státní správy? Aby ignoroval bezpečnostní stanovisko policie. V maximalistické podobě chtějí dokonce zrušit přes 160 parkovacích míst, která slouží místním platícím (!) rezidentům. Kvůli několika cykloobousměrkám. Měl by úřad v takové situaci podlehnout, aby měl už takzvaně „pokoj“?

Já jsem přesvědčen, že ne. A že vedoucí odboru dopravy vydá takové opatření, které obstojí i před hnidopišskými žalobami zelených aktivistů. Dovolím si na závěr podotknout, že se jedná o můj osobní názor pro případ, až si pan spolupředseda Zelených bude opět stěžovat na podjatost státní správy, bude se snažit celou věc odejmout našemu osmičkovému úřadu a předat na Prahu 7.

cyklopruhy a parkování v Karlíně

cyklopruhy a parkování v Karlíně

< ZPĚT